Office manager (28 uur per week)

Kun jij moeiteloos schakelen tussen diverse taken, ben jij proactief, goed in prioriteiten stellen, ben je sociaal vaardig en bewaar jij de rust in tijden van hectiek? Kortom: ben jij een ervaren organisatietalent? Dan maken wij graag kennis met jou!

Jouw toegevoegde waarde als Office manager

  • Je bent ondersteunend en faciliterend aan 8 teamleiders, 5 ontwikkelaars en de manager Uitvoering, zodat zij zich kunnen focussen op hun kernactiviteiten.
  • Door de veelzijdigheid van deze functie ben je als Officemanager een echte spin in het web. We zetten je in voor tal van taken, verspreid binnen verschillende teams, al naargelang de noodzaak.
  • Je bent voor zowel interne als externe contacten het eerste aanspreekpunt en visitekaartje voor WIJeindhoven.
  • Je bent verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt afhandelen van secretariële en administratieve werkzaamheden.
  • Je takenpakket loopt uiteen van het opstellen en verwerken van correspondentie en documenten, tot het beheren van de agenda’s, notuleren, voorbereiden van vergaderingen en beoordelen van (digitale) post op het belang van overleg of besluitvormig. Ook het bewaken en monitoren van afspraken en opdrachten behoort tot jouw takenpakket.
  • Dit alles doe jij vanuit jouw proactieve houding, het vermogen om initiatieven te nemen en naar creatieve oplossingen te zoeken. Geen dag is hetzelfde.

Welke talenten breng jij mee?

  • Je neemt eigen initiatief en pakt zaken zelfstandig op.
  • Je voelt je verantwoordelijk.
  • Je bent organisatiesensitief, communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je bent integer, werkt zorgvuldig en accuraat en bewaart de rust in tijden van hectiek.
  • Je bent organisatorisch en planmatig sterk en brengt structuur aan.

Jouw achtergrond

  • Je hebt een relevante hbo-opleiding gevolgd, bijvoorbeeld Officemanagement.
  • Aantoonbare relevante werkervaring in soortgelijke functie, zoals officemanager, administratief ondersteuner, management assistent of secretaresse.
  • Jij beschikt over uitstekende kennis van de toepassing van relevante applicaties en automatiseringspakketten (zoals Office 365, Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Teams).

Wat bieden WIJ jou?

  • Allereerst: een inspirerende, platte organisatie waarbij eigenaarschap en vertrouwen centraal staan. Je maakt onderdeel uit van team Uitvoering en van team Expertise, jouw leidinggevende is de manager Uitvoering.
  • Je krijgt een contract voor 28 uur per week, waarbij flexibiliteit en wendbaarheid centraal staan en je zelf verantwoordelijkheid krijgt over een goede balans tussen werk en privé.
  • We werken vanuit een brede talentgerichte aanpak van onze medewerkers, waarbij de TMA (Talenten Motivatie Analyse) de leidraad is. Deze bieden wij jou ook aan tijdens de eindfase van deze sollicitatieprocedure.
  • WIJeindhoven investeert graag in jou als professional en focust op jouw unieke ontwikkelmogelijkheden. De vele trainingen en bijeenkomsten, die jij kunt volgen bij onze WIJacademie en via ons inwerkprogramma voor nieuwe collega’s, zijn hier een voorbeeld van.
  • De functie wordt beloond in schaal 7 van de CAO Sociaal Werk (minimaal € 2.614,-, maximaal € 3.581,- op basis van 36 uur per week).
  • Daarnaast bieden wij jou diverse secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering, (ver)kopen van verlof, een loopbaanbudget, een bijdrage aan jouw pensioen bij PFZW, een reiskostenregeling en korting op de collectieve ziektekostenverzekering VGZ. 
  • Je begint met een jaarcontract, waarbij het de intentie is deze om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd.

Over WIJeindhoven

Stichting WIJeindhoven telt ongeveer 450 medewerkers, die Eindhovenaren (tijdelijk) ondersteunen en faciliteren om weer grip te krijgen en te houden op hun leven. In de visie van WIJeindhoven gebeurt dit vanuit iemands eigen (veer)kracht en passie. De hulp hierbij komt van generalisten, toegangsmedewerkers en verbinders, die werken vanuit acht wijkteams. Zij bieden maatwerk en richten zich op duurzame zelfredzaamheid van de inwoner. Zij worden bijgestaan door een kleine en flexibele staf.

WIJeindhoven biedt integrale eerstelijns ondersteuning op diverse leefgebieden.

Naast de uitvoering van de wetten Wmo, Jeugd, Wet op de gemeentelijke Schuldhulpverlening (Wgs) en Participatie, maakt WIJeindhoven zich sterk om samen met inwoners, gemeente en ketenpartners ondersteuning te bieden op het gebied van sociaal domein, die passend, toegankelijk en betaalbaar is voor alle Eindhovenaren.

Talent als basis, diversiteit als kracht

WIJeindhoven is een organisatie, waarin iedereen zich welkom, gewaardeerd en thuis voelt. Als werkgever geloven wij dat wij beter kunnen presteren als stichting van en voor Eindhoven als wij inclusiever zijn. Wij streven er daarom naar een verscheidenheid aan achtergronden en perspectieven weerspiegeld te zien in het personeelsbestand van WIJeindhoven.

Interesse?

Graag ontvangen we jouw motivatie en CV uiterlijk 5 oktober 2022 via solliciteren@wijeindhoven.nl.  Wij laten uiterlijk 7 oktober 2022 weten of je uitgenodigd wordt voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats op maandag 10 oktober 2022. De vacature wordt tegelijk zowel intern als extern uitgezet.

Heb je inhoudelijke vragen?

Neem dan contact op met Ineke van Aaken, manager Uitvoering, via telefoonnummer 06 28 16 57 64 of e-mail naar inekevanaaken@wijeindhoven.nl

Interne sollicitanten: voor vragen kun je terecht bij jouw eigen teamleider.

Heb je vragen over de sollicitatieprocedure?

Neem dan contact op met Ester Cromsigt, HR-adviseur, via telefoonnummer 06 55 77 02 28 of email naar estercromsigt@wijeindhoven.nl

 

Kwaliteitsborging is voor ons belangrijk, vandaar dat we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) opvragen.

Omdat wij graag zelf onze kandidaten werven, wordt acquisitie niet op prijs gesteld. Bedankt voor je begrip!

Off