Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
- Hoe weet ik wanneer ik aan de beurt ben? Of niet word vergeten?
Zodra er een generalist is gekoppeld, word je gebeld om een afspraak te maken. Elke vraag wordt door ons genoteerd en indien nodig op de aanmeldlijst geplaatst. Zo weten we zeker dat we niemand vergeten.
- Ik heb een participatie uitkering aangevraagd en moet contact opnemen met WIJeindhoven. Wanneer kan ik een antwoord verwachten?
Bij aanvragen voor een participatie uitkering is het streven om binnen 5 werkdagen contact op te nemen. Deze termijn proberen wij te handhaven binnen de oplopende wachttijden.
- Hoe lang moet ik wachten voordat ik iets hoor?
Dit is lastig in te schatten, omdat dit per wijk kan verschillen. We proberen je een zo goed mogelijke indicatie van de wachttijd te geven en alvast op weg te helpen met stappen die je zelf kunt nemen. Wanneer het langer duurt of je situatie verandert in de tussentijd, neem dan contact met ons op.
- Mijn generalist is ziek en ik weet niet bij wie ik nu terecht kan
Neem contact op met ons zodat we samen kunnen kijken wie de vervanger is.
- Wie kan ik bellen als ik de status van mijn aanvullende voorziening wil weten?
Je kunt contact opnemen met de gemeente (14040) om de status te checken.